Wednesday 14 March 2012

Cashiering PART 3

Bersedia Mengahadapi Cabaran Yang Mendatang.

Kehidupan ku sebagai seorang Staff dalam Lion Group Management sudah sebati dalam diri. Kemudahan yang aku dpt semenjak aku bekerja ni semakin membuak-buak.
Setiap hujung bulan aku di beri bonus bulanan. Aku rasa bos aku seorang yang baik hati la kali ni, kan LISA ? hahahahaha.
Dalam store tu pun makin rmai jgk kwn-kwn aku. Maka cuci mata !
Hm , hbis psl kerja punya story. Actually, berbulan lamanya aku nda buat posting baru di blogger ni.
( bizi keje lah katakan )
Last post aku buat xsilap bulan 12 lepas exam spm. Naaa ==' , dlm 3 bulan aku x lyn blogger. HAHA
xpa , lps ne suma aku lyn . Namunn, dlm kesibukan tu, aku rajin buka pesbuk hari-hari .
Betul beliau aku ckp , 'rindu tu kau nanti mau sekolah' . Terus terang aku rindu SMK.BANDARAYA KK , aku rindu bdk-bdk pengakap, kwn-kwn stu kelas, tdk lupa juga cikgu-cikgunya yang slalu membimbing aku smpai hari ini. Tanpa SMKB , siapa la ba aku ni , kebijaksanaan aku , kepintaran aku suma aku dpt dari sana. AKU RINDU SEKOLAH TUU .
Kepada budak Bandaraya , jaga sekolah anda bagus-bgus yea.

Eh , knp ceta psl sekolah pula.
 Apa ba lagii aku mau cerita ne . haha. rthu ja laaa . sambungg esokk , mengantuk suda akuuu.
:P

No comments:

Post a Comment